    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Tue, 17 May 2016 14:28:40 +0200
    <nheteo$dao$2@node2.news.atman.pl> <nhetlb$5pm$2@node1.news.atman.pl>
    <nhettd$dao$3@node2.news.atman.pl> <nheu6h$6g1$1@node1.news.atman.pl>
    <nheufr$dao$4@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nhf020$gj8$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nhf1ag$hpr$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <nhf25v$im4$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2016-05-17 o 14:25, Kris pisze:

    > Czasami albo udajesz prawnika albo zachowujesz się jak prawnik.
    > Wyluzuj. To grupy dyskusyjne i nie oczekuj ze wszyscy będą jerzykiem prawnym tu się
    posługiwać.
    > Generalnie już kiedyś Tobie pisałem- jak masz odpisywać nie na temat, lub rozmydlać
    temat to nie odpisuj wcale.
    > A jak chciałeś pomóc to zamiast głupkowatych uwag już w pierwszym poście mogłeś
    napisać co to niezgodność, co rękojmia, kiedy działa kiedy nie działa itp.
    > A tak rozwlekasz kolejny watek

    Z drugiej strony - zadajesz pytanie tak, jakby to był jakiś faktyczny
    problem, a okazuje się, że nie jest, cykasz dane po kolei, nie umiejąc
    ich dać od razu.

    Skoro się tym interesujesz (że tworzysz takie kazusy), to może warto by
    było na początek poświęcić te 5 minut i przeczytać jakieś podstawy
    podstaw na temat pytania, które się tworzy?

    Grupa dyskusyjna grupą dyskusyjną, ale dyskusja musi mieć jakiś poziom,
    a ten musi się zacząć od ciekawego pytania.

    --
    Liwiusz