eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic › Re: Nieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic
  • Data: 2007-08-08 17:51:38
    Temat: Re: Nieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic
    Od: "Łukasz" <unkasz WYTNIJ_TO @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie, ale po co takie historie.
    Ja wychodze z założenia ze z glupim sie nie dogadasz, lepiej nie korzystac z
    ICH gwarancji, nie uznawac zadnych tam swistkow, tylko normalni -
    niezgodność towaru z umową i konie. Jak juz ktoś powiedział 14 dni i po
    sprawie.A jak cos zaczną brzęczeć to wymiana. Ustawa ma przecież charakter
    minimalistyczny, nie daje maksymalnych uprawnien tylko minimalną możliwość.
    Zawsze przecież można żądać więcej. Ja tam zawsze chce wymainy a jak cos to
    i odsetki ustawowe tez sie należą bo niby czemu mam ich kredytować?