  • Data: 2010-06-25 21:31:50
    Temat: Re: Nieudzielenie pomocy medycznej
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-25 16:32, Agaton pisze:
    > Nie naraził. Pacjent nie wie co z nim zrobił.
    > spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od
    > dnia 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w
    > przychodni ?????. "

    W której przychodni?
    Zlecenie na wykonanie zastrzyków przynosi się ze sobą za każdym razem.
    Na tej podstawie pielęgniarka w przychodni może zrobić zastrzyk i potem
    na tym zaświadczeniu wpisuje datę zastrzyku, podpisuje się i oddaje Ci
    to zlecenie...i tak za każdym razem.
    Trzeba było iść do jakiejś koleżanki, czy znajomej która umie robić
    zastrzyki.

    --
    animka