    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieudany zabieg
    Date: Mon, 29 Dec 2008 01:09:39 +0100

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e47d472e-6912-4577-b02c-1caaaf0f2a04@g3g2000pre
    .googlegroups.com...
    Witam

    Mam pewien problem. Otóż niecały miesiąc temu miałem zabieg usunięcia
    stulejki u urologa, tzw. plastyka napletka.
    Oczywiście po wykonanym zabiegu uiściłem opłatę i uradowany opuściłem
    klinikę w nadziei że wszystko będzie dobrze.

    Nie jest. Bez wdawania się w techniczne szczegóły, 20 dni po zabiegu,
    gdzie u większości pacjentów jest widoczna poprawa, u mnie jest gorzej
    niż było. Prawdopodobnie zabieg się nie udał, przynajmniej tak mogę
    powiedzieć jako że temat jest mi BARDZO bliski.

    Czy w tej sytuacji mam prawo do bezpłatnego zabiegu poprawkowego ew.
    obrzezania? Czy prawo RP chroni poszkodowanych pacjentów przed
    fuszerką? Bo nie wyobrażam sobie że lekarz jedną na 3 osoby "spartoli"
    wiedząc że ta osoba będzie zmuszona wrócić.

    Proszę o pomoc.

    Radze udac sie do Rzezaka w Gminie Zydowskiej.
    Tam maja na pewno duzo doswiadczenia...