  • Data: 2008-12-28 22:26:51
    Temat: Re: Nieudany zabieg
    Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 22:06, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <o...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e47d472e-6912-4577-b02c-1caaaf0f2a04@
    g3g2000pre.googlegroups.com...

    > Najlepiej należało by zapytać o to lekarza prowadzącego. Co do zasady
    > lekarz bierze wynagrodzenie za zabieg, który pewnie w jakimś tam procencie
    > wypadków może się nie udać. Ale mnie zasuwają się od razu dwa pytania:
    >
    > 1) Czemu za zabieg płaciłeś? Nie jesteś ubezpieczony?
    > 2) Jaką umowę masz podpisaną z lekarzem?
    >
    > Pytania dodatkowe, na które chyba nikt z nas tu nie odpowie, to czy
    > zastosowana metoda była odpowiednia do schorzenia oraz czy prawidłowo
    > przeprowadzono zabieg.

    Ponieważ na zabieg w ramach NFZ musiałbym czekać pewnie kilka ładnych
    miesięcy. Uznałem że robiąc to prywatnie, i płacąc za usługę w
    renomowanej przychodni która ma podpisaną umowę z nfz, dostanę
    pełnowartościowy produkt.

    Lekarz słowem nie wspomniał że zachodzi ryzyko nieudanego zabiegu,
    zresztą ten pan ma świetną renomę i doprawdy nie wiem dlaczego stało
    się tak a nie inaczej.

    A że u lekarzy bywam rzadko i nie znam się na procedurach, cośtam
    podpisywałem i dostałem rachunek z opisem zabiegu i ceną. I chyba to
    tyle.

    Co mogę zrobić z tym fantem?