    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Date: Wed, 14 Feb 2007 14:25:19 +0100

    Witam

    KB napisał(a) :

    > Napewno nie zadzwonią bo oni wolą wszystko zbywać milczeniem udają, jakby
    > nic sie nie stało :-/
    > Ale ja zadzwonie i zapytam, pewnie źle robie, b znowu wczoraj byli bardzo
    > mili i gadka, że oni pierwsze co to kasę dla nas itp. Wiem znowu jestem
    > naiwna...ale to tylko 2 tyg.

    Twoja wola.

    > Na 100% pójde do sądu bo mimo wszystko się boję, że mnie wykiwają i nie
    > zapłacą wcale :-/

    Ty cały czas masz jednak jakąś złudną nadzieję, że Cię jednak nie
    wykiwają.

    > A składek nie płacili bo sami się do tego przyznali,że jak nie płacą
    > wynagrodzeń to nie mogli płacić składek.

    Tak z ciekawości zapytam - chcesz im to puścić płazem?

> [...]
    > spotkać i pogadać o konkretach. Znam go, bo współpracuję już z nim od roku
    > na umowę o dzieło. Moje pytanie brzmi: wczoraj się zwolniłam, jestem bez
    > pracy (dziś nie zdążyłam już się zarejestrować w urzędzie pracy, byłam w
    > rozjazdach), jutro jadę do tego gościa popołudniu ok. 16-17-tej, czy rano
    > mam lecieć do UP czy poczekać, co gościu powie i najwyżej iść w czwartek?
    > Chodzi o to żeby nie robić zamieszania w UP, jeśli gość mnie by zatrudnił
    > już (chociaż nie spodziewam się, że to będzie od czwartku, bo pewnie od 1
    > marca) więc może lepiej iść do UP jutro z rana?

    Lepiej zarejestrować się jak naszybciej, ale skoro masz mieć
    pracę jeszcze w tym tygodniu, to ja bym sobie darował. Bo potem
    musiałabyś się wyrejestrować. Chociaż może te 2 dni w przyszłości
    mogłyby się do czegoś przydać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!