  • Data: 2012-11-30 22:16:55
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Nov 2012, Kris wrote:

    > Dokładnie 255 550zł

    Zacząłem szukać jak to wygląda, i wyszło że miałem przestarzałe dane
    w cache :( i obie ("moje") wartości są błędne (przestarzałe).
    Faktycznie, limit podniesiony do 255 550, ale równocześnie zniesiono
    limit 5% dla prowizji.
    Jakby kto potrzebował to opisy:
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/arty
    kuly/575609,wchodzi_w_zycie_ustawa_o_kredycie_konsum
    enckim_zmienia_sie_zasady_oplat_i_prowizji.html
    http://kredyty.wieszjak.pl/kredyt-konsumencki/301397
    ,Czy-mozna-zaciagajac-kredyt-konsumencki-i-skredytow
    ac-prowizje.html

    pzdr, Gotfryd