  • Data: 2010-08-30 13:28:14
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i5g9sg$232$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można zapomniec uwierz mi. Rutyna gubi czasami.

    > A co maja Tobie mówić? Maja sie przyznać że zatrudniaja roztargnionych
    > kurierów.

    Ale to ich problem i kuriera. Na drugi raz będą mądrzejsi.
    Tak samo, jak w sytuacji, gdy zapłacisz w sklepie 100 zł, a nie 1000 zł, a
    mimo to dostaniesz towar, bo sprzedawca się zagapił, to raczej sprzedawca
    nie będzie Cię ganiał po mieście i straszył policją, tylko na drugi raz
    będzie bardziej uważał.