    From: s...@d...pl (Marcin Surowiec)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Date: 14 Feb 2003 14:13:38 +0100

    From: "romek" <rom123@nospam_op.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : dzieki i jak mozesz to jeszcze jedno uszczegolowienie.
    :
    : Niezaleznie kto taki proces kary by wszczynal, czy fakt mojej
    : niezytelnosci jako dluznika moze byc podstawa do procesu karnego (
    : ozeczenia o winie i skazania).

    pamiętasz te pytania, które zadawałem. One są lekkim przeredagowaniem
    przepisów.

    : Dlaczego pytam, u nas jest duze bezrobocie i jakis czas temu zamkneli
    : goscia za jak twierdza podobna sytuacje jak moja.

    widać udowodnili, że wiedział, że nie ma pieniędzy, wiedział ile ma na
    koncie,
    i specjalnie naciągnął bank.
    Ergo - > obrońcę miał kiepskiego :-)

    : Wydaje mi sie ze on poprostu placil karta kilka razy tego samego dnia
    : i wyludzil ponad stan kredyt odnawialnego.

    w Millenium Bank nbbyła kiedyś sytuacja gdy banmkomaty wypluwały gotówkę
    ponad stan konta.
    Wtedy się dzialo: część ludzi uniewinniano, część skazywano za to samo
    :-)))).

    : Jakos strasznie mi sie nie chce isc do aresztu;)

    do aresztu to raczej nie pójdziesz, chyba że zachodzi niebezpieczeństwo że
    będziesz utrudniał postępowanie.

    To już raczej do więzienia :-)))
    (żartuję tylko, prawdopodobnieństwo skazania Ciebie na karę pozbawienia
    wolności jest naprawdę znikome - nie piszę "zerowe", bo zgodnie z wyznawanym
    przeze mnie światopoglądem prawdopodobieństwo, że niebo spadnie nam na głowe
    wynosi 50 %. tzn albo spadnie albo nie. A jeżeli możliwe jest, że niebo
    spadnie nam na głowę tzn. że wszystko może się wydarzyć)

    : jeszce raz dzieki za odpowiedz

    a prosze Cię bardzo