    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesplacany kredyt,poreczyciel a komornik ma to w dupie
    Date: 19 Nov 2004 23:11:17 +0100

    > Byl sobie kredytobiorca i poreczyciel, ktory poreczyl mu kredyt w SKOK-u
    > (kwoty nie pomne, ale rzedu 20kpln).
    >
    > Kredytobiorca nie splacal rat kredytu, wobec czego i faktu, ze
    > kredytobiorca nie posiadal srodkow do egzekucji, SKOK wezwal
    > poreczyciela (poreczycieli - chyba jest dwoch) do natychmiastowej
    > splaty. Pomijam ze SKOK nie informowal na biezaco o nie regulowaniu
    > naleznosci, a dopiero na koniec okresu splaty.
    >
    > Poreczyciel wynegocjowal splate w ratach i zawieszenie naliczania
    > odsetek. A takze wybadal, ze nieuczciwy kredytobiorca posiada majatek
> [...]
    Bierze sie dwóch sąsiadów albo kolegów z pracy. Warunek, muszą byc duzi.
    Idziesz z nimi do pacjenta. za 20 minut masz umowe kupna sprzedaży samochodu,
    telewizora itp. To najprostrze rozwiązanie i o wiele bardziej skuteczne niz
    załatwienie tego zgodnie z prawem. Zwłaszcza że prawo jest w encyklopedii pod
    P, a sprawiedliwość pod S. Tomek
    Z tym P i S i encyklopedia to nie jest mój pomysł. Pozwoliłem sobie go tylko
    uzyć. Tomek