  • Data: 2010-02-13 12:12:19
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Vena210 pisze:
    > O, chyba w takim razie właśnie się dowiedziałam, że skoro miejscem
    > mojego zamieszkania jest UK, tzn. że jestem bezdomna? Ciekawe,
    > ciekawe.

    To jest wlasnie to przeinaczanie faktow, ktore mi sie w Twojej
    korespondencji nie podoba.

    > Jak jesteś migrantem, wynajmjesz pokój/dom - masz rację, nie jesteś
    > zameldowany ale jest to Twój prawomocny adres, jak zakupiłeś dom i
    > jesteś jego właścicielem i są dowody, że w nim mieszkasz w postaci np.
    > rachunków na Twoje nazwisko - to jest właśnie angielski meldunek.

    Adres zamieszkania a meldunek - to nie to samo.
    Tak, wynajmuje dom, mam status rezydenta, ale wciaz nie mam meldunku, bo
    ... nie ma czegos takiego.

    > Jak nie macie innych zajęć, piszcie nadal na forum, ja oprócz
    > internetu wolę zająć się np. moją rodziną. Szkoda życia na zajmowanie
    > się cudzymi sprawami, zajmijcie się swoimi, a tę zostawcie mnie i
    > "poszkodowanemu".

    To jeszcze na jakims forum sie toczy dyskusja? Myslalem, ze tylko tutaj
    na newsach...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk