  • Data: 2005-06-24 07:01:38
    Temat: Re: Nieprawomocny akt wlasnosci ziemi (troche dlugie)
    Od: "Marcin" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d9eogp$qsl$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > ??? Co to ma znaczyć? Akt własności z tego co pamiętam był decyzją
    > administracyjną, a więc zapewne dość dawno stał się prawomocny. Chyba
    > chodzi ci o cos innego.

    Nie dokladnie chodzi mi "akt wlasnosci ziemi" wydawany wlasnie
    administracyjnie po jakiejs ustawie z 71 czy 72 roku. Na odwrocie brak
    pieczatki ktora potwierdza prawomocnosc aktu. Przy okazaji zalatwiania tej
    pieczatki w gminie okazalo sie ze jest drug akt z ta sama data i z tym samy
    numerem ktory jest prawomocny (ma pieczatke) gdzie wlascielami sa
    dziadkowie. Czyli wyglada to tak:

    -Akt A (prawomocny) na dziadkow z dzialkami "a" i "b"
    -Akt B (nieprawomocny) na ojca z dzialka "a"
    -Akt C (nieprawomocny) na brata ojca z dzialka "b"

    Wszytkie z tego samego okresu, czyli maja po 30 lat. Jak teraz najprosciej
    zrobic zeby "Akt B" i "Akt C" byly prawomocne? Moze one juz sie
    uprawomocnily, sa na to jakies przepisy? Urzedniczka w gminie uparla sie i
    nie postawi pieczatki na tych aktach, a bez tego zaden notariusz nie
    przeprowadzi przepisania czy sprzedazy tych dzialek. Z rodziny nikt nie
    bedzie robil przeszkod bo wszytkim zalezy na wyjasnieniu tej sprawy.

    Pozdrawiam
    Marcin