    From: "Olo" <O...@s...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieoplacenie faktury NASK - jakie sankcje?
    Date: Sat, 26 Aug 2006 13:41:15 +0200

    >Mozesz napisac cos wiecej? Jaki wyrok, jakie koszta, jaka egzekucja?
    >Wiedziales o sprawie w sadzie?

    No wiec, o sprawie dowiedzialem sie dopiero jak przyszedl nakaz zaplaty
    z sadu :) Czyli troche pozno.
    Koszta moze nie jakies astronomiczne, ale odsetki, bździochy sądowe. No.
    Z NASKIEM zadnych pertraktacji nie da sie uskuteczniac, bo oni to maja w
    dupie, to jest jakis twor prywatno-panstwowy, jednak w zakresie
    windykowania akurat wygodniej im jest podlegac pod ustawe, wiec wszystko
    co popadnie kieruja do windykacji - bo tak maja w ustawie.
    Zakusy na sprawe w sadzie poznasz po tym ze przysylaja wezwanie do
    zaplaty, a potem hop 3mce i jest juz po balu. No a potem mozesz odwolac
    sie od tego nakazu, i potem jeszcze i dalej... ale to juz jest sranie po
    scianie i nie ma sensu, bo domene i tak uwolnia, niezaleznie czy sprawa
    jest w toku czy nie.

    A histori z naskiem mialem wiele. Nawet taka ze chlopaki cofneli mi
    cesje wlasnosci domeny ktorej sami dokonali i ja uznali. I tez dyskusji
    nie bylo. A potem kazali jeszcze placic za fakture z tego tytulu. A jak
    ja chcialem tak z nimi rozegrac jak oni ze mna, to mentalnoscia Kalego
    stwierdzili ze faktura podpisana przez nich nie jest zadnym dowodem
    prawnym na wykonanie uslugi, a jedynie dokumentem ksiegowym, ahaha!!!
    Czyli prawo swoje, umowy swoje, ksiegowosc swoje... Burdel jaki malo
    gdzie jest.

    Generalnie odradzam cokolweik w NASKU, bo oni zyja na marsie.

    Pozdrawiam,
    Olo