-
1. Data: 2004-02-02 18:17:52
Temat: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>
Użytkownik "LC" <l...@c...home.pl> napisał w wiadomości
news:bvlvel$4p9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam takie pytanie, szukałem w archiwum, ale niestety nie znalazłem.
> Prowadzę serwis RTV, dwa lata temu klient przyniósł do naprawy sprzęt,
> ponieważ koszt naprawy był wysoki klient zwlekał z odbiorem aż w końcu
> odstawiłem sprzęt "na półkę". W piątek klient przyszedł i zażądał zwrotu
> sprzętu ( nie ma mowy o tym, żeby zapłacił za naprawę ). Na kwicie, który
> otrzymał ode mnie dwa lata temu jest adnotacja o tym, że sprzęt
nieodebrany
> w ciągu 90 dni od daty naprawy przechodzi na własność serwisu. Jak taki
> zapis ma się do obowiązującego w tym zakresie prawa.
> Proszę o pomoc na co się ewentualnie powołać i czy mogę na cokolwiek w
> rozmowie z nim.
Witam,
moim zdaniem masz 2 wyjścia:
1. jeśli masz jeszcze ten sprzęt to powiedzieć mu, że wydasz mu sprzęt po
zapłaceniu:
(za naprawę + odsetki) + za składowanie
2. upierać się przy treści adnotacji.
Co do jej zgodności z przepisami, to nie wiem, ale jeśli mnie pamięć nie
myli (a było to dawno :() to podobny zapis ma serwis Pansonic/Technics (ul.
Żelazna 58/62 Warszawa 022 24-39-70 - info z wiekowej karty gwarancyjnej)
Także może spróbuj do nich przedzwonić i wypytać :)
A na koniec to pozwolę sobie Cię objechać ;P Jak sobie można pozwolić na
taką adnotację, nie znając jej mocy prawnej ;P
pozdrawiam
Alek