eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta! › Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
  • Data: 2018-08-24 07:34:28
    Temat: Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ń <ń@ń.ń> pisze:
    > No niestety, za PRL nie lubiliśmy nazw Breslau, Danzig, Pozen,
    > Warschau, Krakau, to nie lubiliśmy też nazwy Auschwitz.

    No to wydukaj publicznie _dlaczego_ choćby w celu samouświadomienia.

    Czasy się zmieniają, te powody (chyba) przestały być _kluczową_ kwestią
    ale IMHO pozostają zbyt ważną kwestią by je _całkiem_ zignorować.
    Stalin przesunął Polskę jak starą szafę ze wschodu na zachód i nie
    udawajmy że polityczne konsekwencje tego mamy za sobą.

    --
    A. Filip