  • Data: 2008-11-01 13:56:35
    Temat: Re: Niemanie świateł w aucie
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <gecde3$afs$3@news.interia.pl> witek napisał(a):

    > musisz wymienic na miejscu
    > jak? twój biznes.

    Muszę wymienić, czy muszę posiadać zapasową w samochodzie?
    Jeśli posiadać (a tak ktoś to niedawno komentował), to:
    - mogę podjechać do najbliższego punktu i poprosić ich o wymianę.

    A jeśli posiadać, to czy mogę posiadać żarówkę do tylnych świateł,
    kiedy przepaleniu uległa przednia? :)
    Oczywiście ja mam w samochodzie zapas (co najmniej jeden każdego typu).

    Jacek