  • Data: 2002-03-14 17:02:41
    Temat: Re: Nieletni w kafejce do 21.00.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Mar 2002, DiP wrote:

    > Prowadze kafejke internetowa, wiadomo jak w wiekszosci kafejek przebya
    > mlodziez do lat 18-tu. Moj problem polega na tym ze po godz. 21.00
    > przychodzi policja i straszy mnie ze zglosi do uzedu o zlikwidowanie
    > kafejki, poniewaz po godz. 21.00 w kfejce przebywaja nieletni a nie

    Bzdura - akcje prowadzone przez policję w celu usuwania z miejsc
    publicznych młodzieży po któreś tam godzinie, nawet jeśli oparte o uchwały
    samorządowe, są niekonstytucyjne.

    Więc powiedz policjantom, żeby się powołali na _ustawę_, która tym
    nieletnim zabrania tam przebywać, oraz która określa odpowiedzialność
    właściciela lokalu w którym przebywają - czy to jest pub, czy kafejka, czy
    obiekt sportowy itp.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)