  • Data: 2004-12-03 15:44:38
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie kto sciga
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policja nie ściga za nielegalne oprogramowanie.
    > Jedynie za pirackie.

    > Nie może być.

    Bo wlasnie zostałem pomówiony ze zadzwonilem do jakies firmy z informacja
    zeby przyszla sparawdzic w firmie oprogramawnie bo sa nielegalne wersje

    I teraz zastanawiam sie co z tym fantem zrobic dowiedzialem sie to od innej
    osoby niestety nie moge w firmie oprzec sie bo moze wtedy miec ta osoba
    kłopoty
    Najprosciej isc i w 4 oczy prawy prosty... ale to nie jest wyjscie
    Jak sie bronic przed takim czyms ?

    Pozdrawiam
    Robert