    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Date: Wed, 23 Jan 2008 14:53:08 +0100

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 14:08:53 +0100, s...@a...pl
    napisał(a):

    > Ale firmą OF prowdzącej DG jest zawsze imię i nazwisko, z możliwym jakimś
    > dodatkowym okresleniem. Wiec to nie przedsiebiorca "objął" a ustawa tak
    > każe. Nawet jeśli nie chciałbym, by moje imię i nazwisko było firmą, to i
    > tak musi być.
    > Tak czytajac te zdanie z przytoczonego wyroku ma wrażenie, że NSA twierdzi,
    > że imię i nazwisko nie musi być zawsze firmą OF prowadzącej DG. Tylko ja to
    > tak odbieram, czy ktoś jeszcze?

    Nie, NSA twierdzi, że imię i nazwisko nie musi być zawsze nazwą firmy :)
    Nie ma tam mowy tylko i wyłącznie o DG. Czyli np. może być firma "Jan
    Kowalski i Spółka" i dane Jana Kowalskiego nie nie będą do końca chronione
    ustawą mimo tego, że to nie jest DG a spółka.
    Tak ja to rozumiem.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski