  • Data: 2002-12-29 14:39:02
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 29 Dec 2002 13:12:08 +0100,"ssj5" <s...@p...onet.pl>,
    napisał/a:

    > a moze ty podasz w takim razie jasna odpowiedz jaka jest podstawa prawna
    > takiego ich zachowania?

    Moim skromnym zdaniem żadna...Panowie policjanci wracali pewnie
    sznureczkiem z jakiejś libacji.Chcieli po prostu zastraszyć Was.
    Przy postoju taksówek i pod sklepami niedaleko mojego domu żule piją piwo
    razem z taksówkarzami(W-wa, ul.Limanowskiego/Sobieskiego)i policja udaje,że
    tego nie widzi.Niedobrze mi się robi jak muszę tamtędy przechodzić.

    --
    Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku!
    Kaja