  • Data: 2003-03-03 12:25:25
    Temat: Re: Niechciany list
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrób tak jak radzi Hanka. Canal plus ma prawo dochodzić swoich
    wierzytelności, np za pomocą firmy specjalizującej się w windykacji. Nie
    sadzę aby na taką kwotą kierowali sprawę do sądu. Zazwyczaj takie firmy nie
    bawią się z długami poniżej 2000. Wystawiają kllientowi opinię dotyczącą
    kosztów dochodzenia należności, które w tym przypadku kilkukrotnie będą
    przekraczać dochodzoną wierzytelność, a wierzyciel wrzuca to w koszty. Co do
    ewentualnych kosztów egzekucji to się zgadza.

    Tomek