  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
    Subject: Re: Niechciane treści reklamowe na fax firmy
    Date: 28 Nov 2006 13:45:03 +0100

    W dniu 28.11.2006 ===Tomy=== napisał na grupę:

    >notorycznie blokuje numer faxowy mojej firmy poprzez rozsyłanie swojej
    >oferty handlowej zaprzestała tego procederu ?

    >Dodam, że fax służy mi głównie w formalnych potwierdzeniach transakcji
    >dokonywanych z racji prowadzenia działalności i nie raz zdarzyło się, że
    >klienci mieli problemy z uzyskaniem połączenia z powodu blokowanej linii.

    >Czy e-mailowy monit zadziała ?

    Z ostatniego zdania wynika ze jeszcze nic w tej sprawie nie zrobiles.
    Wiec cos zrob a jesli nie pomoze, to przygotuj 4 kartki A4, sklej je
    razem w tasme, uprzednio drukujac na nich tresc:

    Moj numer XXXXXXX nie chce juz od Was otrzymywac zadnych ofert. Zycze
    sobie zaprzestania tej dzialalnosci.

    Wsun do faxu wieczorkiem, zepnij w koleczko, wystukaj numer i zapodaj
    wysylke. Rano jak przyjdziesz do pracy - wylaczysz.

    Opcja nr dwa - faxmodem w komputerze, tresc przygotowana elektronicznie,
    1000 stron i ognia - noc Twoja.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała