  • Data: 2006-08-22 21:59:00
    Temat: Re: Nie zgadzam się z interpretacją Policji nt. zdarzenia !
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> napisał:

    > [...]
    > Sąd orzekł winę tego który zginął właśnie z tego powodu że jak stwierdzono
    > (nie wiem jakim cudem) kierowca zanim skręcił, nie popatrzył w lusterko...
    > Pijak jeździ do dzisiaj samochodem bo ma wpływowych rodziców...
    > Takie jest prawo w tym kraju.

    Nie prawo, ale orzekanie + układy.
    Ja znam podobne przypadki (wyprzedzanie w niedozwolonym
    miejscu), w których za winnego uznano wyprzedzającego.
    Jednak - na szczęście - nie tylko (domniemane) niespojrzenie w lusterko,
    ale i wyprzedzanie na skrzyżowaniu po pijaku podlega przepisom
    prawa ;-)

    Krystian