  • Data: 2008-06-29 16:02:12
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:
    > skoro przed i w trakcie zakupu nikt mnie nie informuje o jakims
    > regulaminie, to po kupieniu zakladam, ze go nei ma.

    Jeśli nikt by Cię nie poinformował o np. obowiązku jazdy na światłach,
    to też byś się kłócił z policjantem? Regulamin _musi_ być obecny na
    takiej imprezie.

    > organizator na pewno przejmuje sie duza iloscia rzeczy...

    Owszem, bardzo dobrze, na imprezę przychodzą /różni/ ludzie i trzeba się
    przygotować na różne ewentualności. Do tego dochodzą kwestie finansowe,
    umowy ze sponsorami itd.

    > przyjmuje, ze podobnie jak w piekarni, regulamin jesli takowy istnieje
    > nie wymaga ode mnie fikołków...

    Próbujesz przekształcić w skrajność całkiem logiczne postanowienia
    organizatora.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |