  • Data: 2003-09-09 09:46:27
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: "Adams" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    >Był reportaż o tym w TV.Świadek zeznał co widział.
    >Policjanci siedzą w areszcie i szybko z więzienia nie wyjdą.

    Myślę że reportaż w TV to za mało by wydać na kogoś wyrok...
    To że ktoś jest aresztowany, nie koniecznie od razu znaczy że jest winny...
    Z wyrokiem poczekałbym na niezawisły sąd.
    Media w naszym kraju mają tendencje do przejaskrawiania pewnych spraw i
    myślę że wiara iż sprawy rzeczywiście miały taki przebieg byłoby wielką
    naiwnością...
    W przeciwieństwie do ogółu interesuję mnie finał tej sprawy a nie sensacja
    podana w wiadomościach.

    --
    Pozdrawiam:

    Miasto Smoka Wawelskiego