  • Data: 2006-12-08 09:11:41
    Temat: Re: Nie otrzymałem gwarancji
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Robi wrażenie. A teraz zacytuj wyłącznie ten fragment który upoważnia do
    > odstąpienia od umowy bez złożenia formalnej reklamacji.
    >
    > A przyjmując, że ta wymiana telefonów nią była (pewnie będziesz w stanie
    > wykazać jej dowodową skuteczność) i tak nie masz żadnych danych aby
    > twierdzić, że sprzedawca nie może zaspokoić tego hipotetycznego żądania
    > złożonego w hipotetycznej reklamacji tylko dlatego, że nie odniósł się do
    > żądania klienta w czasie o którym nie masz zielonego pjęcie, no chyba, że
    > jestes Gasper-wróżka :)

    To moze dorzuce swoje doswiadczenie. Zamowilem na allegro myszke, przyszla
    bez gwarancji, na aukcji w opisie "gwarancja 24 miesiace". Odstapilem od
    umowy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa i zazadalem zwrotu pieniedzy,
    jako ze wymiana na nowy towar bez gwarancji nie zmienilaby stanu
    niezgodnosci z umowa. Oczywiscie gwarancja znalazla sie natychmiast
    (sprzedawca wczesniej zachowywal sie podobnie).

    Pozdrawiam,

    Andrzej