  • Data: 2010-10-08 10:46:20
    Temat: Re: Nie oddam i co mi pan zrobisz?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-08 11:44, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > On nigdy nie wychodzi z domu?

    No jakośtam wychodzi. Ale nie będę na niego czatował pod blokiem :D

    > Bo może po prostu wystarczy umówić się z rodziną pod jego nieobecność i
    > zabrać te książki z jego pokoju (o ile je tam trzyma albo w ogóle posiada).
    > Albo jeszcze prościej - poprosić rodzinę o taką przysługę.

    No właśnie ta mama nie do końca chce wojny z synem. Już się na nią i tak
    obraził, że w tej sprawie się odzywała. Pod nieobecność też nie weźmie
    przecie, bo gość zamknie pokój. A wyłamywać drzwi do pokoju też średnia
    radość.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek