eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
  • Data: 2018-07-31 07:43:41
    Temat: Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja nie używam argumentu, że jest bez sensu, ja twierdzę, że nie
    > istnieje.

    Ale to wypadałoby czymś poprzeć (wiem opinia biegłego) i co ważniejsze
    udowodnić. Skoro nie da się udowodnić wiary, to wypada na zasadzie
    domniemania niewinności udowodnić brak wiary;)

    > Cały czas racjonalizujesz, a fakt wiary jest bardzo luźno związany z
    > racjonalną oceną jej elementów. Z tego właśnie powodu nie można faktu
    > wiary w Jezusa z całym bagażem jej przesłań i rytuałów stosować do
    > innego systemu jako dowodu (anty-dowodu) na wiarę w tym innym systemie.

    No właśnie ja uważam, że należy być konsekwentnym.

    > To niech to będzie tak zdefiniowane w prawie, a nie poprzez kryterium
    > wiary :)

    No ale to by wymagało stwierdzenia, że każda religia to sekta, tylko
    legalna;)

    Shrek