    From: "Asd" <asdqaz@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neostrada w Wołominie - prawa, a życie
    Date: Tue, 28 Nov 2006 02:07:53 +0100

    ofiara losu wrote:
    > Od ponad roku jestem użytkownikiem neostrady.
    > Od 2 miesięcy mam ciągłe kłopoty z tym związane. Prawie codziennie
    > neostrada
    > nie działa, komunikując, że niepoprawne jest hasło, jednak kilka
    > godzin
    > później (zwykle w nocy) hasło jest poprawne, mimo, że w komputerze
    > nie są
    > wykonywane żadne zmiany.

    Zmień sobie te losowe hasło (www.panel.neostrada.pl - wpisując swój ID i
    PIN) na jakieś swoje i to rozwiąże problem.
    Prawdopodobnie ktoś, używa Twojego loginu i hasła, dlatego nie możesz sie
    połaczyć, bo ktoś jest już połączony...
    Nie wgłębiam się, w jaki sposób 'ktoś', mógł uzyskać Twój login i hasło (DC,
    Emule, Kazaa i inne programy typu p2p) może jakiś 'kolega' instalował i
    sobie zapisał te dane ?

    Aż dziw czasem bierze, co ludzie udostępniają....wystarczy wpisać w
    wyszukiwarce takich programów 'neostrada' lub inne kluczowe słowo, aby
    dowiedzieć się ile jest takich plików dostępnych.

    Gdyby problem sie ponawiał, proponuję zmienić nr ID i PIN, bo może ktoś te
    dane też ma...
    Bez problemu zrobisz to na infolinii technicznej, co zresztą powinno byc
    zrobione przy pierwszym takim przypadku...widocznie trafiłaś na kogoś
    niekompetentnego.

    Poza tym, proponuję nie snuć teorii spiskowych...

    Daj znać o wyniku.

    Pozdrawiam
    Asd