eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN] › Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
  • Data: 2024-06-11 19:18:28
    Temat: Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2024 17:29:55 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > J.F., weź nie pie...., jaki zawód wykonujesz?
    > To umówmy się, że do Twojego zawodu dopuszczają wyłącznie gremia złożone z osób już
    ten zawód wykonujących.

    Lekarze?
    Pracownicy naukowi uczelni?

    > Kasta samoodtwarzająca się, czy nie?

    Chyba złe słowo.
    Może się nie odtwarzać wystarczająco ... i wyginie?

    > Pamiętasz, jak było z dostępami do zawodów przykładowo adwokata czy radcy przed PiS
    (I kadencja gdy Lech Kaczyński był ministrem
    > sprawiedliwości?)

    O ile pamietam, to istotnie trochę uzdrowili sytuacje, ale chodzi mi
    po głowie, że to bardziej Ziobro.
    A teraz ten dostęp do adwokata i radcy, notariusza i komornika, to
    dobry, czy nie ?

    Tylko ... co to ma wspólnego z burdelem prawnym?

    Sie zrobiła "kasta PiS", nasz Sejm, nasz Prezydent, nasz Senat, nasz
    TK, kto nam podskoczy, wszystko możemy uchwalić, nie przejmując się
    prawem, ani przyzwoitością ...

    > -----

    J.