  • Data: 2006-02-22 12:55:20
    Temat: Re: Neo-Pewex'y
    Od: Sławek <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Huckleberry wrote:

    > Użytkownik "Sławek" <s...@d...null> napisał w wiadomości

    > Bo mam konstutucyjne prawo wolności wypowiedzi, a twoje chamskie odzywki
    > nie świadczą o tobie najlepiej.
    > pozdrawiam

    Konstytucja daje ci prawo do wypowiedzi - ale (niestety) nie gwarantuje
    mądrości i rozumu, których chyba nie masz w dostatecznych ilościach, skoro
    nadal uważasz iż najlepiej wypowiadać się na te tematy w których nie jesteś
    biegły. Jesteś typowym, a przez to nudnym, przypadkiem pieniacza. Sprawdź w
    słowniku.

    Wiesz ty przynajmniej co oznacza słowo "cham"? Bo po tym jak je stosujesz
    mam poważne wątpliwości. Znowu radzę zajrzeć do słownika. ROTFL

    Nota bene, prostackie jest przywłaszczanie sobie jako nicka nazwy ogólnie
    kojarzącej się z kreskówką - ale takich niuansów jak intellectual property
    tu akurat nie rozpatrujemy - i, jak dla mnie, możesz podpisywać się nawet
    Micki Mouse.

    Sławek