eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNegatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna › Re: Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna
  • Data: 2004-12-15 15:48:50
    Temat: Re: Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna
    Od: GreGo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > A czy właśnie takie "kombinowanie poza aukcją" nie jest przypadkiem
    > sprzeczne z regulaminem Allegro? Jeśli tak, to teraz głupio się do
    > nich skarżyć:)
    >
    > Renata

    Ja nie kombinowałem poza aukcją, ją ta aukcję wygrałem. A co do ceny
    wylicytowanej a ceny jaką miałem zapłacic to dla mnie to była żadna
    różnica, ja nie płacę prowizji tylko sprzedający i to on oszukał allegro
    a nie ja. Ja zaproponowałem tylko wcześniejsze zakończenie aukcji.
    Sprzedający zgodził się i zaproponował 100 zł, przystałem na ta
    propozycję. Sprzedający zakończył aukcję wcześniej i umowa została zawarta.
    Czy aukcja musi trwac tyle na ile została ustawiona? Jeśliby tak było,
    to nie byłoby opcji: Zakończ aukcję przed czasem (bez lub z odwołaniem
    ofert). A skoro taka opcja jest to wcześniejsze zakończenie aukcji jest
    legalne. A skoro jest legalne to zawsze można zapytać o to sprzedającego.
    pozdrawiam,
    Grzegorz