  • Data: 2005-12-23 17:54:07
    Temat: Re: Nazwa firmy
    Od: "nosfe" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1e1656e93b13bce098a66d@news.tpi.pl...

    > No dokladnie ... taki Microsoft to typowy przyklad ;)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    hmm, nie znam prawa dlatego pytam, na szkoleniu mi powiedizeli ze :
    1. nazwa nie moze byc powszechnei stosowana (np. microsoft, coca-cola etc.
    2. nie moga dzialac w tym samym regione i o podobnych kryteriach...czyli
    tutaj akurat ja chyba sie zaliczam, w sensie oferuje inne uslugi i produkty
    niz firma ktora, niedosc ze stacjonuje w USA to jeszcze sprzedaje inne
    rzeczy...

    chcialbym miec pewnosc ;) bo naprawde nie jest latwo startowac od zera, a
    jeszcze jakas kara, odszkodawanie mnie raczej nie satysfakcjonuje, dlatego
    zdaje sie na Wasza znajomosc prawa ;))