eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-03 03:47:18
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > No jasne, wszystko zależy od potrzeb. Ja sam od 10 lat nie używam MSO,
    > bo mi żal tych 800zł, a wymagania mam minimalne. Ale wiem, że OOo to
    > toporny produkt. A do tego znam przypadki jakie opisujesz wyżej, które i
    > tak odmówiły pracy z OOo i i tak kupowano im MSO, choć nawet ja uważam,
    > że wystarczy im OOo, a nawet AbiWord czy w sumie nawet czasami Write
    > (tym razem ten Write z Windowsa).

    To są przypadki debili, bo trudno innymi słowy określić człowieka, który
    nie jest w stanie poznać podstaw edycji tekstu, które w dodatku w
    przypadku Writera są bardzo zbliżone do Worda. Taki ktoś to po prostu
    dureń, który czuje się oszołomiony, gdy ikonka wygląda inaczej i znajdzie
    się trzy centymetry w lewo.