eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-30 13:13:25
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2011 14:26, to pisze:
    > begin Przemysław Adam Śmiejek
    > Bo mieli nauczycieli debili, którzy nie nauczyli ich nic ponad to, "gdzie
    > kliknąć w Wordzie".

    Po pierwsze: W znakomitej większości chodzi o samouków, bo mało jeszcze
    jest pracowników, którzy szkołę średnią kończyli w XXI wieku.

    Po drugie: Ten twój kompleks wobec nauczycieli nie rokuje nadziei na
    leczenie? Z czego on wynika? Zwykła zazdrość, czy jakieś bardziej
    traumatyczne zdarzenie typu ,,moja dziewczyna mnie rzuciła dla
    nauczyciela''?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek