eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-29 20:56:48
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2011 21:25, Robert Tomasik pisze:

    > W 1987 roku, to raczej mało prawdopodobne, byś miał coś poza ATARI czy
    > UNIPOLBRIT-em. Też w tym okresie studiowałem. Komputer, to był typu
    > ODRA. PC -ty pojawiły się na przełomie 89/90 roku chyba. Z dwoma flopami
    > FDD :-) ale bez HDD.

    Litości... To już była epoka późnych AT, a do niektórych zaczęły
    docierać nawet 386-tki. Przypomina mi się test w Komputerze z tamtych
    lat 386-tki w dużej wieży z HDD 80MB - wg. testerów ogromny potencjał
    takiej maszyny jeszcze przez lata nie mógłby być w pełni wykorzystany
    przez użytkownika domowego ;->