  • Data: 2011-10-10 06:12:47
    Temat: Re: Naruszenie praw autorskich - co robic ?
    Od: "J.S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opublikuj ten poradnik w formie książki w dużej księgarni internetowej
    > (np. empik itp.). Fire & forget ;-)

    To musi byc w formie elektronicznej( nie pasuje mi ksiazka bo czasem robie
    tzw upgrade) - na dokumencie wyraznie pisze ze sprzedawany jest poradnik
    przez internet.

    Po przeczytaniu tego art:
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    111006/REGION00/198080782
    mysle ze mozna wytoczyc sprawe osobą ktore nie maja zgody na
    rozpowszechnianie i zadac odszkodowania za poniesione straty.

    I jeszcze mam pytanie. Czy osoby które mają swiadomość że sciągają ew
    kupują nielegalnie mogą ponieść za to jakas konsekwencje ? - wydaje mi sie
    ze to zwykle piractwo.

    Dziękuje za odpowiedzi