  • 1. Data: 2002-08-02 23:18:52
    Temat: Re: Naruszenie praw autorskich
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Poruszyles chyba nierozwiazany problem.
    > W jaki sposob udowodnic, ze dnia tego_a_tego o godzinie takiej_a_takiej dana
    > strona zawierala dana tresc.
    > Mysle, ze jakis odwazny notariusz, za slone pieniadze moglby to
    > zarejestrować i poswiadczyć.
    > Tylko pytanie, czy notariusze coś takiego robią w Polsce...

    No właśnie, zadałem to pytanie licząc na to, że w grupie udzielają się jacyś
    zawodowcy. Być może mógłby to poświadczyć notariusz we współpracy z providerem
    (wizyta w siedzibie)? Nie wierzę, że taki problem jeszcze się nie pojawił i że
    prawo jest w tej sytuacji bezradne. A nawet jeśli jest to pewien problem ze
    względu na kwestię nowych technologii, to tym bardziej należałoby jak
    najszybciej znaleźć jakieś wyjście.

    Pozdrawiam,
    Albert.