    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narodowy spis powszechny
    Date: Mon, 4 Apr 2011 13:54:53 +0200

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > a mi sie wydaje, że pier...lec na punkcie ochrony danych jest w polsce
    > bardzo daleko posunięty

    Nie chodzi o ochrone danych. Ja sie swoich danych ne wstydze. Chodzi o
    zasade, ze panstwo moze
    Ci wlazic z butami do lozka nie pytajac Cie o zdanie. Dlaczego mam podawac
    cokolwiek, jesli sobie tego nie zycze?
    Dlaczego mam byc do tego zmuszany wbrew swojej zony? Chca robic spis? Prosze
    bardzo.
    Ale niech spisuja tych, ktorzy chca brac w tym udzial, a nie wszystkich
    obowiazkowo.
    Wiem. Taki spis nie byl by adekwatny do rzeczywistosci. Tylko jakos mnie to
    nie interesuje.
    Nie chca miec nieadekweatnych, to niech nie robia wcale.
    Nie wiem co ma panstwu dac ten spis, czego to panstwo jeszcze nie ma.
    A wiesz, dlaczego mnie to wkurza? Bo kiedys bylem na tyle glupi, ze
    wpuscilem do domu jakiegos ankietera.
    Ankieta miala zajac 10 minut a zajela dwie godziny, ale to nie wszystko.
    Pozniej chyba z rok czasu
    prawie nie bylo tygodnia, zeby jakis kolejny ankieter mi nie wydzwanial do
    drzwi.
    A wszyscy byli tak nachalni, ze w niektorych przypadkach musialem ich silą
    wyrzucac za drzwi.
    Dzwonil, ja otwieralem, i zanim zdazylem spytac, o co chodzi, juz siedzial w
    pokoju i wyciagal ankiety.
    Drugi raz tego nie chce.