  • Data: 2021-02-04 18:56:21
    Temat: Re: Narkotyki na służbie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2021 o 18:50, J.F. pisze:

    > No wiesz, kiedys cale wojska uzywaly, aby nie spac, a szczegolnie piloci.

    Wiem. Dlatego pytam czy to normalne, że kulsony całymi plutonami
    odwiedzają magazyn dowodów przed akcją. Trochę by to wyjaśniało, że
    potem im się wydaje, że "baby ich biją";)

    > To moze w obliczu absencji chorobowych, i wzmozonego zapotrzebowania na
    > "bezpieczenstwo" i przemeczonych policjantow podtrzymuja :-)

    Byłoby nawet śmieszne, gdyby nie to, że mamy tu nagranie z co najmniej
    dwoma nafetowanymi kulsonami. Reszta radiowozu pewnie też, a nawet jak
    nie to przecież wiedzą z kim są na akcji:( Doszliśmy już, że to grupa
    przestępcza (nawet chyba zgadzamy się z tym ze zorganizowana), teraz
    okazuje się, że na służbę pod wpływem substancji psychoaktywnych ich
    wysyłają... To u ciebie - akcja z pacyfikacji jakiegoś otwartego klubu?

    --
    Shrek