  • Data: 2003-11-10 14:37:21
    Temat: Re: Narkotyki - ?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a stawrza? w jaki sposob? kiedys w radiu ojca Rydzyka mowili, ze gdzies tam
    > na pardzie milosci przylepiaja LSD na ludzi i to powoduje ich uzaleznienie,
    > moze o takie zagrozenie chodzi ;-)

    Osoba będąca pod wpływem narkotyków zazwyczaj nie jest w stanie
    prowadzić pojazdów mechanicznych, obsługiwać maszyn, etc. - a zdarza
    się, że to robi.
    Narkotyki są stosunkowo drogie w relacji do innych środków odurzających
    - co skłania użytkowników do wchodzenia w ich posiadanie w sposób
    sprzeczny z prawem - to są fakty ustalone doświadczalnie.

    Konieczność hospitalizacji znacznej części amatorów mocniejszych wrażeń
    stanowi zagrożenie dla mojego portfela i to całkiem realne.

    Pzdr: Catbert