  • Data: 2010-06-20 12:10:37
    Temat: Re: Napsc na skrzyzowaniu i uszkodzenie mienia...
    Od: "Mario" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem głupia sugestia. Skończy się grzywną i zawisami.

    Nie jestem karnista, tym bardziej nie mam tez (na szczescie) praktycznego
    doswiadczenia... Nie wiem jak z karnoprawnego punktu widzenia zakwalifikowac
    taki ciag zdarzen?
    Gdyby Iksiński sklonny byl zawrzec ugode to mi wystarcza przeprosiny oraz
    zwrot kosztow (okulary+lakiernik+sad) ale nie wiem tez czy z proceduralnego
    punktu widzenia mozliwe jest zawarcie takiej ugody w toku procesu?

    > W czym konkretnie?

    Chodzi mi glownie o sam przebieg rozprawy / posiedzenia i ewentualna
    nieznajomosc kruczkow i detali co moze mi zaszkodzic....