eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa na gwarancji po upływie okresu gwarancji.Re: Naprawa na gwarancji po upływie okresu gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa na gwarancji po upływie okresu gwarancji.
    Date: Mon, 31 Mar 2008 12:43:14 +0000 (UTC)
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <fsqm92$u86$2@news.onet.pl>
    References: <fsq5a0$col$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1206967394 30982 212.182.100.138 (31 Mar 2008 12:43:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Mar 2008 12:43:14 +0000 (UTC)
    X-Sender: 6z+KvBdARiBJWE0i4MP8Rw==
    User-Agent: pan 0.119 (Karma Hunters)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524701
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 31 Mar 2008 09:52:17 +0200, Maddy napisał(a):

    > Poprawcie jeśli źle myślę.
    >
    > Jeżeli w samochodzie zostanie wykryte uszkodzenie, którego naprawa
    > objęta jest gwarancją (i co do tego nie ma sporu) i w momencie wykrycia
    > uszkodzenia gwarancja jeszcze obowiązuje, to nie można wymagać od
    > klienta zapłaty za części i naprawę tylko dlatego, że dostawa części się
    > opóźniła i naprawa została faktycznie wykonana już po okresie
    > gwarancyjnym (raptem 3 dni po gwarancji) Przecież to nie z mojej
    > (klienta) winy nie dokonano naprawy od razu.
    >
    > Chyba dobrze myślę?
    > Inaczej każdy serwis mógłby tych na końcówce gwarancji robić w balona,
    > zasłaniając się faktem, że nie było części na stanie i trzeba je było
    > sprowadzać więc dotarły już po gwarancji.

    Zasadniczo to w wypadku gwarancji obowiązuje to co jest w tej gwarancji
    zapisane. Ale nie sądzę żeby ktoś w treści gwarancji wpisał, że o jej
    obowiązywaniu decyduje termin wykonania naprawy, a nie termin zgłoszenia
    usterki lub dostarczenia samochodu do serwisu. W praktyce może być chyba
    tylko zdarzyć ten ostatni wypadek - w gwarancji jest, że decyduje data
    dostarczenia do serwisu, a serwis z premedytacją stwierdzi: "niech pani
    przyprowadzi samochód za dwa tygodnie" wiedząc, że to już będzie po
    okresie gwaancyjnym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1