eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna - ile razy › Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
    Date: Thu, 7 Jul 2005 14:32:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <daj7d2$93$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dahhoj$d87$1@inews.gazeta.pl> <3...@n...onet.pl>
    <daj561$gv8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120739556 291 193.25.6.108 (7 Jul 2005 12:32:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2005 12:32:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311175
    [ ukryj nagłówki ]

    Ale jak to sie robi w praktyce? Idzie mi o przerzucenie sie z gwarancji na
    niezgodnosc towaru z umowa.
    1. Czy moge tak po prostu, po kolejnej nieudanej naprawie w serwisie,
    zglosic sie do sprzedawcy z prosba wymiany towaru na nowy lub zwrotu
    pieniedzy (z tytulu niezgodnosci towaru z umowa)?
    2. Usterka nie jest widoczna "golym okiem", tzn. notebook resetuje sie
    podczas pracy w seci bezprzewodowej. Na jakiej podstawie sprzedawca uzna, ze
    usterka faktycznie wystepuje, skoro jej nie widac? Co jesli odmowi uznania
    wady?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1