eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo telekomunikacyjneRe: Napisałem reklamację
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!n
    emesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-m
    ail
    From: Rafał Przetakowski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napisałem reklamację
    Date: Tue, 06 Jan 2009 15:14:17 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <gjvpfq$73n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gjvar7$bmo$1@mx1.internetia.pl> <gjvirg$khs$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.242.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1231251770 7287 80.51.242.98 (6 Jan 2009 14:22:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jan 2009 14:22:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081125)
    In-Reply-To: <gjvirg$khs$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:570418
    [ ukryj nagłówki ]

    Czytający Usenet pisze:
    > Szanowna Pani!
    >
    > Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
    > ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
    > zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
    > jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
    > obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
    > sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
    > niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
    > takowej, sprawa zostanie przekazana do stosownych organów nadzorujących
    > działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
    > kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.
    >
    >
    > Z poważaniem
    >
    > xxxxxx
    >
    > Ciekawe co odpiszą :)
    >
    >

    To może ja wtrącę swoje z autopsji.

    Walka z pewnym operatorem o sms'y marketingowe trwała przez 2 miesiące
    telefonicznie i blisko 8 miesięcy mailowo i listownie. Ciągle okazywało
    się, że na moim koncie opcja ta jest włączona. Sprawa w końcu oparła się
    o UKE i... wielkie nic. Na szczęście do końca umowy miałem jeszcze kilka
    miesięcy, więc zacisnąłem zęby i pożegnałem się ozięble.

    Zgodnie z pismem, które otrzymałem od UKE, umowę mogłem rozwiązać
    wcześniej, ale koszt tego zabiegu musiałbym ponieść, gdyż rozwiązanie
    umowy nie nastąpiłoby z winy operatora.

    Dodam, że miało to miejsce w 2007 roku. Teraz może inaczej by się do
    tego zabrali.

    pozdrawiam

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1