    From: witek7205 <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Należności wobec zarządcy budynku za 2005r - bezprawne?
    Date: Sun, 21 Sep 2008 11:45:04 -0500

    mulczas wrote:
    > Witam!
    > Mam do Was prośbę o upewnienie mnie lub uświadomienie w takiej jednej
    > kwestii :)
    >
    > Dostałem niedawno od Zarządu Zasobu Komunalnego (Wrocław) 2 rozliczenia:
    > za dostarczenie zimnej wody oraz odprowadzenie ścieków i drugie za wywóz
    > śmieci. Oba za rok 2005.
    > Wynika z nich, że mam niedopłatę, której kwotę należy doliczyć do
    > najbliższej płatności.
    > W telefonicznej rozmowie z ZZK "uprzejma" pani powiedziała, że "mają
    > prawo" i należy zapłacić, a jak nie to możemy sobie napisać do nich
> [...]

    Nie bezprawnie.
    Ma prawo dochodzić zawsze, nawet po 10 latach
    tylko, ze ty zgdonie z prawem masz prawo sie uchylić od zapłaty.
    Odpisz im, że zgodnie z prawem należność jest przedawniona i uchylasz si
    e od zapłaty.
    Jeśli pójdą do sądu to zrobisz to samo. Dopiero sprawa sądowa zamyka
    ostatecznie sprawę, więc po prostu musisz czekać czy do tego sądu pójdą.