  • Data: 2012-07-09 00:35:05
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-08 22:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Wytłumacz zatem, dlaczego samo to robią, hmm?

    Nie wiem czy robią. To tylko Twoje słowa, a ja pierwszy raz słyszę o
    takich praktykach, bo nie bardzo wiem, czemu miałyby służyć.
    Jak pisałam - tu, gdzie mieszkam, żadna z firm ochroniarskich (a jest
    ich sporo) nie wieszała i nie wiesza sama z siebie plastikowych tablic z
    napisem "Obiekt chroniony w sieci monitoringu firmy XXX. Aktywowanie
    alarmu spowoduje interwencję załóg dyżurnych."
    Jedyne, co nagminnie zostawiają, to papierowe ulotki wetknięte w drzwi
    lub bramę. Nawet w tych miejscach, które już są chronione.

    N.