  • Data: 2006-01-13 06:38:53
    Temat: Re: Naklejka licencyjna windows XP
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka miesięcy temu czytałem na jednej z grup: dzwoni użytkownik do
    > "Wielkiego Brata" /MS/i pyta panią : mam Win XP OEM czy mogę zmienic
    > obudowę
    > ,a pani odpowida oczywiście ,sytem nie identyfikuje komputera "po
    > obudowie",Na to uzytkownik: a co zrobić z naklejką - jest bardzo mocno
    > przyklejona ? tym razem cisza
    > barakuda

    Dziwne, dzwoniłem do MS i powiedzieli że jeżeli mam jakiś fragment naklejki
    i reszte dokumentów czyli fakture, nośnik i umowę licencyjną to mogę dostać
    nową naklejkę. Warunek - MUSISZ dostarczyć fragment naklejki (nie mówiła jak
    duży i czy ma być widać fragmenty nr ser.) ale jak ktoś zdrapie naklejke to
    kupa. U mnie tak się stało a dysk odszeddł do krainy wiecznych łowów i nie
    mogę legalnie zainstalować WINDY bo nie mam ani kawałeczka tej cholernej
    naklejki i nie znam nr seryjnego. Oczywiście mogę sobie zainstalowac go na
    jakimś ogólnie dostępnym ;) nr. seryjnym i w razie kontroli policji nic mi
    nie grozi bo mam na wszystkie windowsy faktury zakupu i dokumenty a za brak
    naklejki to tylko MS może mnie ścigać na drodze cywilnej.
    Grzesiex