  • Data: 2020-02-04 14:27:37
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: ivan <i...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04 Feb 2020 12:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Nie mam pojecia i nie ma to dla mnie zadnego znaczenia.
    > jakosc jest ok a to przeciez nie nagranie koncertu orkiestry
    > symfonicznej.

    Nie bierz tego do siebie. Nie o to chodzi. Za czasów 4,5 apk-i nagrywające
    rozmowy dzielił się na: nagrywające "z toru głośnika (słuchawki) oraz
    nagrywające "z toru GSM". W niektórych krajach, druga opcja była a i jest
    nadal niedozwolona. Istnieje jednak możliwość zainstalowania łatki na jądro
    (2WCR) i wówczas mamy dostęp do drugiej opcji, którą wyżej wymieniłem.
    Trzeba poszukać tylko telefonu z odpowiednim procesorem. Marka nieistotna.
    Zapewne od 3,4 do 9 wiele zmieniło się w temacie i "sprzęcie", jednakże
    mało prawdopodobnym jest, że druga opcja dopuszczalna jest w niektórych
    krajach. Oczywiście nie musze Ci tłumaczyć dlaczego druga opcja jest
    lepsza.

    Pozdrawiam
    ivan