eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowRe: Nagrywanie rozmow
  • Data: 2004-02-18 08:25:26
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jaytee" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c0v5gj$let$1@korweta.task.gda.pl...
    > Użytkownik Arek napisał:
    > > Jaytee rzecze:
    > >
    [...]
    > Pytam bo po przejściach z firmą
    > ubezpieczeniową gdzie przez telefon pan prowadzący moją sprawę mówił
    > różne rzeczy które później okazały się bzdurą, nie miałem jak udowodnić
    > jego przełożonemu że ten pracownik wprowadził mnie w błąd, chcę się
    > zabezpieczyć na przyszłość i wszelkie tego typu rozmowy nagrywać.[...]
    Dlatego przy obsłudze elektronicznej kont firmowych w bankach podpisuje się
    zgodę na nagrywanie przez Bank rozmów telefonicznych z konsultantem. Te
    zapisy służą właśnie do kontroli takich przypadków j.w. Inne instytucje też
    powinny to wprowadzić dla dobra obu stron. Ale klienci na to wpływu nie
    mają, niestety. Może jakiś lobbing kliencki w tej sprawie wprowadzić?
    WSm


    ---
    Outgoing mail is certified Virus Free.
    Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
    Version: 6.0.591 / Virus Database: 374 - Release Date: 17-02-2004


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1